13.4.2018

On kevät!

Raja-Karjalan Suunnistajat ry:n yleinen kokous vuosimallia pidettiin 12.4. Lappeenrannassa. Kiitos StoraEnson hankintatoimelle kokoustilajärjestelyistä! Yleinen kokous mm. hyväksyi vuoden 2017 toimintakertomuksen, tilinpäätöksen sekä vuoden 2018 toimintasuunnitelman ja talousarvion. Johtokunnan jäsenistä erovuoroisia olivat Jyri Hapola ja Laura Jänis. Heidän tilalleen uusiksi johtokunnan jäseniksi kokous valitsi Mikko Kuusion ja Johanna Metsälän. Kiitos Jyri ja Laura monivuotisesta panoksesta ja tervetuloa Mikko ja Johanna!

Kevät tekee todella tuloaan ja kesäsuunnistuksen kausi alkaa nyt! Hippo-perhesuunnistuskoulu on jo alkanut, Maanantairastit alkavat ma 16.4. Lappeenrannan Rakuunamäellä ja kilpailukauden RaKaS-startti tapahtuu FinnSpringissä 21.-22.4. Ja mikä startti siitä onkaan tulossa! Täysi bussilasti rakkaita suuntaa Espoon Serenan/Korpilammen maastoihin kevään kisa-avaukseen. Seuravärit näkyvät ja kuuluvat FinnSpringissä - siitä pitää huolen ainakin #rakasjunnut-joukkomme, joka pääsee nyt kisanäyttämöille talven tiiviin harjoittelun jälkeen.

Ja toukokuussa on tulossa oikea Etelä-Karjalan suunnistuksen Superviikonloppu, kun 10.-12.5. SK Vuoksi ja RaKaS täräyttävät eetteriin täyslaidallisen keväistä suppakuuria ja sprinttiä. Kolmeen päivään kaksi kansallista kilpailua suppa-/kangasmaastoissa ja aluemestaruussprinttiviesti siinä välissä - tämä on kevään ehdoton Jukola-valmistautumisresepti!

Seuramme toiminta on mainiossa vireessä, talous kunnossa, Maanantairastit-kuntorastimme liikuttavat isoin joukoin Etelä-Karjalan suunnistuksesta kiinnostuneita ja nuorisotoimintamme on vireää. Seuraa RaKaS-kotisivuja ja -some-kanavia (Facebook, Instagram, Twitter), niin pysyt tapahtumissa mukana!

Iloa ja menestystä alkavaan kauteen!

Terveisin,

--Puheenjohtaja-Jussi